مرهـَــ ـم...

چشمان‌م از غیر ِ تو لبــــریز گشته است سیلی‌ست که می‌برد آخر تمام مرا ...

مرهـَــ ـم...

چشمان‌م از غیر ِ تو لبــــریز گشته است سیلی‌ست که می‌برد آخر تمام مرا ...

تو بر می گردی
با تنی پر از زخم کهنه
و من مرهــــَــم زخمـ َ ت خواهم شد...

آن روز زیباترینِ روزگارم خواهد بود...


مرهــــــَــــم

اتفاق ِ ناگزیر

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ق.ظ

بودن ِ من بسته به توست این روزها!

تویی که باید اتفاق بیافتی ...



*از نوشته های قبلی خودم

  • ۹۳/۰۱/۱۷
  • ۱۸۰ نمایش
  • از نام تــ♥ـو لبریز ...

نظرات (۲)

وبلاگ فوق العاده ای داری
اومدم اینجا تا دعوتت کنم به خوندن چند بیت شعر توی وبلاگم!
اگه خواستی تبادل لینک هم کنی من لینکدونی اتوماتیک دارم
سلام.
با مطلب "مجروحی دیگر در راه امر به معروف" به روزیم...
منتظر شما و نظراتتون....نظرات زیباتون

التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

یا زهرا